.
IVERMECTINE.... suite
protocole de Dr Klinghardt détaillé ici :
http://g2cforum.org/index.php/list/tech ... edicationsThe following drugs are used for a year in rotation to kill parasites.
1. Biltricide 600 mg - twice daily (q. 12 hours) for two days
Absorption increases most when taken with a high carb meal. A high fat meal increases it almost as much. Take with grapefruit juice to increase absorption also.
2. Ivermectin 12 mg - one 12 mg (or four 3 mg) tablet(s) four times per day for fourteen days (take at the same time as Pyrantel Pamoate) on an EMPTY stomach.
Pyrantel pamoate (liquid – 4 teaspoons) 1000 mg per day at bedtime for fourteen days.
3. Albenza 400 mg - Two 200 mg tablets twice per day for fourteen days (after completing fourteen days on Ivermectin and Pyrantel). Take with food. (every 12 hours)
4. Alinia 1000 mg - Two 500 mg tablets twice per day for fourteen days (after completing Albenza) every 12 hours
(A's addition from Dr. Clark’s Book - Levimasole 100 mg (3 times/day) before meals)
THEN 2 HERBS:
5. Mimosa Pudica (Biopure) - ½ teaspoon 2x/day for fourteen days mixed drink, milk or juice
6. Arteminisin (Biopure) - 200mgs 2x/day for fourteen days.
ALWAYS take with 4 oz. of grapefruit juice 30 minutes before meals.
REPEAT ENTIRE SEQUENCE 4 TIMES.
-----------------------------------------
http://www.mdjunction.com/forums/lyme-d ... itstart/10Ivermectine pour traiter le FL1953 Protomyxzoa Rheumatica :
Since many doctors won't prescribe it, including many LLMD's (they're not familiar with it yet) many people are buying Ivermectin horse or cattle paste from Farm Stores or online. Yeah, sad they have to resort to doing that, but interestingly enough, many of them are having great success doing this.
People who've been on abx for years are saying they're finally feeling better. As I mentioned before, Dr. Klinghardt believes we will not make much progress treating LD until we first treat parasites, mold and metals.
I'm just now starting to feel a wee bit better after taking Ivermectin for two weeks. If you decide to treat parasites, detox, detox, detox. If you don't detox enough you'll become very sick from the die off. Comme de nombreux médecins ne prescriront pas ce remède, y compris de nombreux LLMD (ils ne sont pas familiers avec cela encore)
beaucoup de gens achètent l'ivermectine pour cheval ou bovins, en pâte, dans des magasins agricoles ou en ligne. C'est triste de devoir en arriver là, mais curieusement,
beaucoup d'entre eux ont beaucoup de succès.
Les gens qui ont pris des ATB depuis des années disent qu'enfin ils se sentent mieux. Comme je l'ai mentionné avant, le Dr Klinghardt croit que nous ne ferons pas beaucoup de progrès traiter Lyme tant que nous ne traiterons pas d'abord les parasites, les moisissures et les métaux Lourds.
Je viens de commencer à me sentir un petit peu mieux après avoir pris l'ivermectine pendant deux semaines. Si vous décidez de traiter les parasites : détox détox détox. Si vous n'avez pas assez de détox vous serez très mal à cause des réactions herxheimer.
People Dilute these horse and animal versions of ivermectin and use it that way, and with great success. Les gens diluent les versions pour animaux et l'utilise de cette façon, et ont de très bons résultats.
The most i have seen prescribed is 12 mg 3x's per day per klinghardt.Le dosage maximum que J'ai vu prescrire est de 12mg 3 fois par jour, par le Dr Klinghardt.
nb : la personne qui donne le protocole Klinghardt plus haut parle de 12mg 4 fois par jour, c'est énorme !!!. En france les posologies préconisées sont
EN FONCTION DU POIDS DES PERSONNES, donc je pense qu'il faut faire très attention à cela.
Voici le tableau de correspondance avec les poids :
http://www.doctissimo.fr/medicament-STROMECTOL.htmCe que j'ai lu aussi ailleurs, c'est que l'Ivermectine reste et agit très longtemps dans le corps, pendant des jours. Donc
les prises rapprochées se cumulent. Je crois qu'il faut être vraiment très très prudent avec ce médicament, et essayer d'avoir les conseils d'un médecin. Le plus embêtant cela dit, ce sont les éventuels très gros herx. Des chiens de petites tailles, très infectés sans doute, sont morts par la prise d'Ivermectine car la crise herx a été trop violente.